March 9, 2013

Και στα δικά μας?!


Διάβασα την εμπεριστατωμένη και μακροσκελή ανάλυση της Ούφ!  για τις δηλώσεις της Ιεράς Συνόδου Κύπρου, στις 6 Μαρτιου 1013 2013,  σχετικά με το σύμφωνο συμβίωσης, την καύση νεκρών, και το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεία.

Ασχέτως της πίστης ή μη πίστης μου, ήθελα να σταθώ σε ορισμένα σημεία βασισμένα κυρίως στα σχόλια κάτω που την ανάρτηση. 

Τζαι επειδή εν ήθελα να τρολλάρω το μπλόγκ της Ουφ, είπα να τα παραθέσω σε νέα ανάρτηση:

Στην πλειοψηφία τους, οι ομοφυλόφιλοι δεν "επιμένουν να θέλουν να αναγνωρίσει η Εκκλησια" τίποτε. Το σύμφωνο συμβίωσης εν συμβατική σχέση μεταξύ δύο συναινούντων ενηλίκων που, ακριβώς, δεν "θέλουν να αναγνωρίσει η Εκκλησία" την σχέση τους. Θέλουν να την αναγνωρίσει η Πολιτεία. Μόνο!

Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως το σύμφωνο δεν αφορά μόνο ομόφυλα ζευγάρια. Για ετερόφυλα ζευγάρια που έχουν την επιλογή εκκλησιαστικού ή πολιτικού γάμου και δεν την θέλουν, νομίζω εν αυτονόητοι οι λόγοι για τους οποίους να μπαίνουν σε σύμφωνο. Για ομόφυλα ζευγάρια, πέρα που όλους τους αυτονόητους λόγους, ρυθμίζει θέματα για τα οποία δεν υπάρχει "εύκολος" τρόπος ρύθμισης, όπως η αναγνώριση των παιδιών του άλλου συντρόφου, κληρονομικά θέματα, και θέματα πληρεξουσιότητας σε περίπτωση αρρώστιας ή θανάτου του συντρόφου. 

Αν η Εκκλησία δεν μου επιτρέπει να "παντρευτώ" με τις ευλογίες της (που προφανώς δεν μου το επιτρέπει), τζαι ούτε η Πολιτεία μου προσφέρει την πολυτέλεια του πολιτικού γάμου, πως αλλιώς μπορώ να κατοχυρώσω νομικά την μακροχρόνια, συναινετική, μονογαμική σχέση αγάπης και αφοσίωσης που σύναψα σαν ενήλικας με άλλον ενήλικα;

Γιατί επιμένουν οι ομοφυλόφιλοι να θέλουν να αναγνωρίσει η Εκκλησία την σχέση τους; Το πιο απλό και χαζό επιχείρημα σε τούτη την περίπτωση θα ήταν να αντικαταστήσουμε την λέξη “ομοφυλόφιλοι” με μιαν άλλη μειονότητα. Όμως πιστεύκω εν πολλά φτηνό επιχείρημα τούτο, παρόλο που υπογραμμίζει την ξεκάθαρη διάκριση  που δημιουργεί τούτος ο προβληματισμός.

Υποθέτω πως τζείνο που ενοχλεί τους “θρήσκους” ομοφυλόφιλους (τζαι ξεκαθαρίζω πως δεν συγκαταλέγομαι σε τούτη την κατηγορία) είναι η εξόφθαλμη υποκρισία σχετικά με την δική τους “αμαρτία”. Εαν πιστεύκουν στον Θεό, τζαι άρα κάτω που το δόγμα της Ορθοδοξίας δεχονταί ότι η ομοφυλοφιλία τους είναι ενα πάθος, τι κάμνει το δικό τους πάθος πιο ξεχωριστό που τα υπόλοιπα, ώστε να μεν τους δέχεται στους κύκλους της η Εκκλησία; Μοιχούς, κλέφτες, δολοφόνους και λοιπούς καταπατούντες των 10 εντολών ή των 7 θανάσιμων αμαρτημάτων πως τους παντρεύκει; Ανήλικα(!) με την συγκατάθεση των γονιών τους πως τα παντρεύκει; Κατάδικους τζαι χωρισμένους; Εαν οι ομοφυλόφιλοι πιστεύκουν στον Θεό, τζαι δεκτούν το «πάθος» τους, τζαι προσπαθούν καθημερινά να μεν έχουν τούτον τον “εθισμό” ή την “ροπή”,  η Εκκλησιά τους γιατί δεν τους διά δίοδο προς τον Θεό τους, όπως διά στους άλλους “αμαρτωλούς”; Θα μου πεις.. Ξεκάθαρα αν θέλουν να παντρευτούν, σημαίνει πως δεν ξεπέρασαν την ροπή, τον εθισμό τζαι το πάθος τους. Οι λοιποί αμαρτωλοί πως ξέρει η Εκκλησία αν το εξεπεράσαν  τζαι παντρεύκει τους; Τι διά το δικαίωμα στην κοπέλα που συζεί με τον φίλο της τζαι έμεινε έγκυος να παντρευτεί στην εκκλησιά τζαι σε δυο γκέη όϊ; Έσσιει κάποιαν κλίμακαν αμαρτίας στην οποία οι ομοφυλόφιλοι χτυπούν κόκκινο τζαι τζείνη όϊ; Τούτα υποθέτω εν ερωτήματα που ήταν να θέσει κάποιος θρήσκος ομοφυλόφιλος (παρόλο που προσωπικα βρίσκω οξύμωρο τον όρο, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν και τέτοιοι).

Το θέμα όμως στην παρούσα περίπτωση ένεν αν θα δεκτεί η Εκκλησία να παντρεύκει ομοφυλόφιλους. Τζείνο που εν πραγματικά εξοργιστικό είναι ο ετσιθελισμός με τον οποίο η Εκκλησία εκφράζει άποψη για ένα θέμα που στην προκειμένη αφορά την Πολιτεία και μόνο. Να κάμουμεν μια παύση σε τούτο το σημείο για να δούμεν ούλλοι μαζί τζαι τον τρόπο με τον οποίο επρολόγισεν η Ιερά Σύνοδος το ανακοινωθέν της:
“Η Ιερά Σύνοδος πληροφορήθηκε από τα Μ.Μ.Ε. ότι ετοιμάζεται νομοσχέδιο για τη νομική ρύθμιση της συμβίωσης ετερόφυλων αλλά και ομοφυλόφιλων ζευγαριών. Παρόλο που πιστεύουμε ότι θα κληθούμε από τη Βουλή να εκθέσουμε τις απόψεις μας κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, επιθυμούμε να πληροφορήσουμε τους πιστούς για τη θέση της Εκκλησίας επί του θέματος αυτού: [….]”
Μα ένα λεπτό… να κληθείς απο την Βουλή να εκθέσεις τις απόψεις σας ως ΤΙ;

Εν μας κανεί που δεν συνδράμεις ούτε οβολόν προς την Πολιτεία, έσσιεις τζαι την απαίτηση, η Πολιτεία όϊ μονον να σε καλέσει να πεις την άποψην σου, αλλα να σου βάλει τζαι ΄φτιν, τζαι να στερήσει ένα Ανθρώπινο Δικαίωμα, που πολίτες που εν απόλυτα σωστοί στις υποχρεώσεις τους απέναντι της, τζαι πκιερώνουν τζαι μιαν φάουσαν σε φόρους! Εγώ που πκιερώνω δηλαδή να καταπιέζουμαι, τζαι συ αραχτός να με κρίνεις!

Εν καταλάβω που κολλάς! Εγώ απέναντι στην Πολιτεία είμαι σωστή που ούλλες τις απόψεις τζαι άρα η Πολιτεία οφείλει να εν σωστή απέναντι μου. Τωρά αν στα τεφτέρκα σου είμαι λάθος, τούτο εν θέμα να το λύσουμεν οι δκυό μας! Δεν αφορά την Πολιτεία, επειδή απλά εν ανεξάρτητος που σέναν φορέας.

Τζαι αν δεν κάμνω λάθος, στα πλαίσια των υποχρεώσεων μου σαν νομοταγής πολίτης, το 2011 επήα κουνιστή τζαι λυγιστή τζαι εκλείστηκα μέσσε έναν κουτούδιν 100 επι 100 cm με κουρτινούδαν, τζαι έβαλα 5-6 σταυρούς σε κάποιους αθρώπους, προς εκλογή των νέων Νομοθετών μας.  Τζαι έναν που τα κριτήρια μου ήταν τζαι η θέση της κάθε επιλογής μου στο θέμα του Συμφώνου. Εσένα, αγαπητέ ρασοφόρε, αν αθθυμούμαι καλά, με εψήφισα σε, με ήσουν υποψήφιος! Άρα που ακριβώς κολλάς με τούντο θέμα; Αν ήθελες, ας έβαλλες υποψηφιότητα, να σε ψηφίσω για να περνάς τζαι να κόφκεις νόμους. Που την στιγμή που τούτον εν έγινεν, εν θωρώ πως ακριβώς εν που το ππιριλλίν σου ήντα’μ’πον να ψηφίσουν οι βουλευτές, τζαι γιατί να κληθείς να εκθέσεις τις απόψεις σου.

Ξέρω ότι μπορεί να φοάσαι για τους πιστούς σου, άμπα τζαι παραστρατήσουν. Εν χρειάζεται να σε αγχώνει τούτον, μιας τζαι σύμφωνα με την κοινή λογική:
  • Το να μου δώκει εμέναν η Πολιτεία το δικαίωμα να κατοχυρώσω την σχέση μου δεν αφαιρεί κανέναν δικαίωμα που το ποίμνιο σου. Δεν σε επηρεάζει στο ελάχιστο, απλά φέρνει με εμέναν πιο κοντά στην ισονομίαν τζαι την ισοπολιτείαν.
  • Το να έχω εγω την επιλογή νομικής κατωχύρωσης της σχέσης μου σημαίνει ακριβώς και μόνον τούντο πράμα: “Δική μου”, “επιλογή”, “νομική κατωχύρωση”. Δεν είναι υποχρεωτικό για οποιονδήποτε άλλον πολίτη ή πιστό να συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.
  • Το να μου δωθεί το δικαίωμα του συμφώνου δεν σημαίνει ότι συμπολίτες μου θα ξυπνήσουν την επόμενη μέρα και θα γίνουν γκέη! Η ομοφυλοφιλία δεν είναι κολλητική. Δεν θωρούμεν κάποιον γκέη στον δρόμο τζαι που ζήλια αποφασίζουμεν να γίνουμεν τζαι εμείς!
  • Το να λαλείς πως ο γάμος έσσιε σκοπόν την τεκνοποιήαν τζαι συμβάλλει στην καταπολέμιση της υπογενητικότητας, έννεν επιχείρημα κατά του συμφώνου! Αν κόπτεσαι τόσον πολλά για την υπογενητικότηταν, νομίζεις εν πολλά σοφή ιδέα να μεν με αφήνεις να κάμνω κοπελλούθκια;  (Σημειώνω πως το “αφήνεις” πίνει νερόν, μια χαρά μπορώ να πάω να γεννήσω αν το θέλω. Στην παρούσαν όμως η άλλη τους μάμα εν μπορεί να αναγνωρίσει το μωρό μας!) Σε περίπτωση που ήσουν πολλά απασχολημένος με την ανάγνωση των γραφών ή ακόμα και με το κλείσιμο διάφορων συμφωνιών για ξενοδοχία, καζίνα, πετρέλαια, ή εταιρείες τηλεπικοινωνιών (κκούχχου κκούχχου) παραθέτω αποσπάσματα από την πιο πρόσφατη έρευνα  (Μάρτιος 2013!)  που δείχνει πως τα παιδιά που μεγαλώνουν με γκέη γονείς σε τίποτα δεν υστερούν απο τα υπόλοιπα.  Υπάρχουν και πολλές παλιότερες αν σε ενδιαφέρει!

Το θέμα κύριε ρασοφόρε μου είναι πως, όπως εσύ προσπαθείς να κερδίσεις την επουράνια σωτηρία κάτω που το δόγμα σου, εγώ προσπαθώ να κερδίσω την επίγεια κάτω που το δικό μου.  Ξέρω το ότι διαφωνείς μαζί μου, αλλά ως Πολίτης, είτε σου αρέσκει είτε όϊ, έννεν σε σένα που λογοδοτώ.

Τζείνο που νομίζω αδυνατείς να καταλάβεις εντελώς εν ότι ήδη υπάρχω! Ήδη ζω ανάμεσα σας. Το να μου στερείς βασικά δικαιώματα δεν σημαίνει  ούτε πως θα εξαφανιστώ απο τη μια μέρα στην άλλη, ούτε πως εννα  αναγκαστώ να γίνω στρέητ! Τζαι η υλοποίηση του Συμφώνου σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει αύξηση του γκέη πληθυσμού της Κύπρου!

Λαλείς πως εννα εκμηδενίσω τον θεσμό του γάμου. Μα πως; Αφού τζαι γω εν το ίδιο πράμα που θέλω: την σταθερότητα, την ασφάλεια, την μονιμότητα, την αναγνώριση τζαι την νομική κατωχύρωση της σχέσης μου. Παρεμπιπτόντως κλείουμεν 10 χρόνια φέτος το καλοτζαίρι. Δέκα χρόνια συνύπαρξης, αλληλοσεβασμού, αγάπης, κατανόησης τζαι στήριξης...


..τζαι συ αρνείσαι μας τα.




Με εκτίμησην,


Η Marmite της KillaFlava.

13 comments:

  1. teleio! teleio! teleio! para polla akrives kai swsto! i.

    ReplyDelete
  2. couldnt agree more!!!!en apories pou exw jairo twra jai vasika twra ekatalava pws en eimai i moni pou tis exw!

    ReplyDelete
  3. Τζει που το like! Εθκιάβασα το προχτές και ήμουν ούλλη μέρα μες στα νεύρα, και μιλάς με έναν άθρωπο που εν είχε ποτέ πρόβλημα με την Εκκλησία. Συμφωνώ με όσα λέεις, και έκαμε μου τεράστια εντύπωση ότι αναμένουν να κληθούν από τη Βουλή να εκθέσουν τις απόψεις τους! Αλλά τζείνο που με έκαμε να τρέμω που τα νεύρα ήταν ότι με το να αναγνωρίσει η πολιτεία την ύπαρξη μου, γιατί περί αυτού πρόκειται στην ουσία, "θα αμβλυνθεί το ηθικό αισθητήριο της κοινωνίας μας, θα διαλύσω την οικογένεια και θα τεθεί σε κίνδυνο η επιβίωση του λαού μας στην πατρώα γη". Έεεελα ρε! Μα κάμνω τα τούτα ούλλα απλά αναπνέοντας; Πότε βρίσκω ώρα να δουλέυκω, να τρώω και να κοιμούμαι με έτσι busy schedule ήθελα να'ξερα, ρίλυ!

    ReplyDelete
  4. Ανώνυμη ΜMarch 9, 2013 at 3:07 PM

    Μπράβο ρε Marmite! Ακριβώς to the point.
    Εν μπορώ να καταλάβω πώς προκαλείται τόση σύγχυση. Άλλο το κράτος και άλλο η οποιαδήποτε οργανωμένη θρησκεία που καθοδηγά και επιβάλλεται στους πιστούς της όπως θέλει και όσο της το επιτρέπουν.
    Ουδέποτε εζητήθηκε που την εκκλησία να αναγνωρίσει τις σχέσεις ομόφυλων ζευγαριών.
    Το εξοργιστικό εν το θράσος τους ότι "πιστεύουμε ότι θα κληθούμε από τη Βουλή να εκθέσουμε τις απόψεις μας κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου". Αλλά άμαν βουρά ο κάθε πολιτικός να πάρει την ευλογία του αρχιπαπά πως να μεν ανακατώνουντε;
    Επίσης, μετά τα σχόλια για εθισμούς και για απαλλαγές από πάθη, καλό θα ήταν ο σύνδεσμος ψυχολόγων Κύπρου και ο ιατρικός σύλλογος να εφκάλαν καμιάν ανακοίνωση που να τους βάλλει την θέση τους.

    ReplyDelete
  5. Μαρμίτα τζιαι Κίλα μου,
    εν σας ζηλεύκω καθόλου...

    Στείλετε το κείμενο σε καμιά εφημερίδα για δημοσίευση, να το θκιεβάσει πιο πολλύς κόσμος

    Καλή δύναμη!

    ReplyDelete
  6. Πέτε τους τα!!! Να μεν χώνουν την μούττη τους παντού. Να θωρούν τη δουλειά τους. Τα νομοσχέδια, οι συζητήσεις στη βουλή τζαι οι νόμοι εννεν που το ππιριλλιν τους.

    ReplyDelete
  7. 10 χρονια α? Που θα μας παρετε να φαμε να πιουμε τζαι να γλεντήσουμε?
    Τουτο το αμαρτομετρο θελω πολλα να το συναντησω να μετρηθω τζιεγω. Η απορία γιατι να παντρευκει η εκκλησια 2 αμαρτουλους τζαι 2 γκευ οι εν την εσκεφτηκα ποττε χαρκουμαι!
    Εν ξερω τι αλλο να σας πω! Μπραβο? ΣΥγχαρητηρια? Παντως εν που τα τοπ 5 ποστς σας!!!
    Επισης τωρα εκουρτιστηκα τζιεγω για ποστ! Τζαι γιατι δηλαδη μονο η εκκλησια να πει την γνωμη της?
    Νομιζω η ουφ φταιει για ουλλα :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. εδιάβαζα τα τζαι ανέβαινε η πίεση μου, οπότε έκαμα τα ποστ :ΡΡ

      Delete
    2. An en thema ygeias postariske ouf men mas patheis tipote! :P

      Delete
  8. Θα συμφωνήσω τζαι εγω μαζι σας!Το πιο λυπηρο ομως είναι οτι δεν μπορώ να πω οτι με σοκάρει η θέση της εκκλησίας! Θα με εσοκαρεν αν ήταν υπέρ να σας πω την αληθκεια!! Στο τέλος ομως της ημέρας εν τους πέφτει λογος ή τουλάχιστον δεν πρέπει να τους πέφτει λόγος.

    Εν θα σας ευχηθώ που τα τωρά για τα 10 χρονια για να μεν νομίσετε οτι θα γλυτώσετε το τζεραστικο! :)

    ReplyDelete
  9. μα είδες συνέπειες που τον γάμο μεταξύ gay??? τς τς τς ;-)

    "Μα ένα λεπτό… να κληθείς απο την Βουλή να εκθέσεις τις απόψεις σας ως ΤΙ;"
    η μεγαλύτερη επιχείρηση της χώρας, να χάσει που το real estate των τάφων ή που τα γαμήλια χάπενινγκς;;

    ReplyDelete
  10. Parathetw sxetiko link apo ellada. D
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_06/04/2008_265456

    ReplyDelete