July 31, 2010

Ο Κωστής και η τουλάππα

Εψές εφκήκα με τον φίλο μου τον Κωστή. Γνωριζούμαστε που το σχολείο, ήτουν ο μιτσής που με έπερνε σπίτι μετά τα Φροντηστήρια πας στην λαντούαν του χωρίς να αγχώνουνται οι γονιοί μου άμπα και λατσίσει με ή πηδ:%$# με. Βλέπετε, εν ο ιδανικός γαμπρός που ονειρεύκεται κάθε μάνα για την κόρη της. Και όμορφος και ευγενικός και τωρά που εξαπόλησε την λαντούα κι έπιασε το Άουτι εγίνηκε ο πρίγκηπας που καρτερά η μάμμα μου πως αύριο μεθαύριο εννάρτει με τα φκιόρα και το δαχτυλίδι να με ζητήσει.

Όπως και να 'χει, ο Κωστής ποττέ δεν μου εκολλήθηκε. Είμαστεν όπως τα αδέρφκια, χρόνια τωρά, φκαίνουμε και πίνουμε τα ποτά μας και κόφκουμε τις κουβέντες μας, αλλά ο Κωστής ένηξερε για τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις, ως εψές... Εν φκαίνω πόξω που το τουλάππιν συχνά. Εν θεωρώ πως αφορά τον οποιονδήποτε ποιαν βάλλω στην καρκόλαν μου, αλλά με τον Κωστή επαίζετουν η ειλικρίνεια στη φιλία μας. Εσκέφτηκα το πολλές φορές να του το έλεα για να ποφύω τις ερωτήσεις του τύπου "έχεις φίλο?" ή "γιατί εν έχεις φίλο?" ή "εν σου αρέσκει κανένας?" Εσκέφτηκα το να του το πώ και επειδή εν ένιωθα πως ήμουν 100% ο εαυτός μου μαζί του αλλά και για χάρην της φιλίας μας ήτουν πιό σοφόν να του το πώ...

Έτσι, μετά την πρώτη μπύρα, έκαμα έναν μικρό πρόλογο και λαλώ του:
- Κωστή μου, πρέπει να σου πώ κάτι για μένα που εν ήξερες, κάμε την καρκιάν σου πέτρα.
-Ναι...
Θορώ τον σάννα και εταράχτηκεν, εχαμήλωσεν το δείν του και εσφίχτηκεν. Άμπα και εκαρτέραν ερωτική εξομολόγηση? Άμπα και όντως εσφίγγετουν για να κάμει την καρκιάν του πέτρα?? Συνεχίζω τον πρόλογο μου, είπα να του το πώ με το μαλακό έτσι όπως τον είδα:

-Ωφείλω να σου το πώ επειδή γνωριζούμαστε χρόνια... Αρέσκει μας το ίδιο φύλο.
Εγέλασεν, νομίζω εκοτσίνησε κι όλας και λαλεί μου:

-Σοβαρά? Εν εχω κανένα πρόβλημα!

Και τσίνον ήτουν. Η νύχτα ετσσίλησεν ομοιόμορφα, είπε μου καλά έκαμα και είπα του το και μετά αλλάξαμε συζήτηση σαμπός και είπα του ότι αρέσκει μου η τασσινόπιττα. Έκαμεν μου εντύπωση το πόσο ανοιχτόμυαλος εν με το θέμα, αλλά επροβλημάτισεν με κι όλας η κούλ αντίδραση του.

Τελικά εν ξεπερασμένο να φκαίνεις που το τουλάππιν?


Με εκτίμηση,
η Killa Flava της Marmite









7 comments:

  1. haha eixe plaka to post sou! isos na eginen banal na fkenis pou to
    toulappin sou:)

    ivra to poli astio pou se paraksenepse pou antedrase fisiologika!


    telika mbori na imaste polla proxo genia.. :)

    ReplyDelete
  2. χεχεχ ευχαριστω για το σχόλιο.

    Ναι επαραξένεψε με, επερίμενα να μου κάμει επίθεση, ερωτήσεις, ή έστω να μου πεί να πάω να εξομολογηθώ,

    αλόπος αντράπηκε ή επροχωρίσαν οι καιροί και ένεν trendy να λαλείς πως είσαι γκέυ :p

    ReplyDelete
  3. en kserw an egine banal na to leme alla an synexisoume tha ginei syntoma.
    eixa akrivws tin idia antidrasi apo ton proto straight filo pou to eipa. meta sinithizeis :P

    ReplyDelete
  4. egw stous prwtous pou to eipa eipan mou "ma oute gw eimai straight!" k meta pou to lega se straight filous/es mou apla to evriskan endiaferon giati den eixan dei bisexual proigoumenws...se kapoia fash se ena party meta apo 2 vodkes to ekana anakoinwsi stin parea mou olokliri...:-D

    ReplyDelete
  5. ξεπερασμένον εν ένη, αλλά απ'ότι φαίνεται εν ξεπερασμένον να υπάρχουν έντονες αντιδράσεις. Αρέσκει μου πολλά το μπλογκ σου τζιαι τωρά που το ανακάλυψα, εν να το θκιεβάζω συχνά :)

    καλό καλοκαίρι!

    ReplyDelete
  6. Αnonimi M, anonymous και Γιώργη Ρεγγίνο

    ευχαριστούμε πολλά για το ενδιαφέρον και για τη θετικότητα σας :)

    το μόνο σίουρο εν ότι οι νέες γενιές εν πιό ανοιχτόμυαλες

    εμείς εν να είμαστε δαμέ να μας θκιαβάζετε και την Πέμπτην η ώρα 8 θα έχουμε την πρώτη μας online ραδιοφωνική εκπομπή

    Kαλό καλοκαίρι από Killa Flava και Marmite

    ReplyDelete
  7. ma enna eisaste k oi 2 stin ekpompi? wow! :)

    ReplyDelete