October 1, 2010

Το δέκα το καλόν, τζαι άλλα νούμερα. (Part 1)

Επεράσαν σαρανταπέντε τέρμινα που το προηγούμενο πποστ. Ξέρω το. Ο χρόνος εν μεγάλη πολυτέλεια τούντην εποχήν. Ασσέν καλά η Δημοκρατία που μας έδωκεν μιαν ημέραν μούχτιν, πέρκει προκάμω να μοιραστώ μαζί σας τίποτε που τούτα ούλλα που εγίναν, τζαι παμόν δεν ήβρα να σας τα πω τζαι σας. (Συμπαθάτε με για το μουρμουρκόν, αλλά απ'ότι φαίνεται πάλε εν θα προλάβω να σας τα πώ...)

Ας αρκέψω που τα χρωστούμενα. Η απόλυτη λεσβία σταρ, δεσποσύνη Μπλοκγ-Σκέψεων, έπεψεν μας πρόσφατα εφτζιήν τζαι κατάραν, να καταγράψουμεν με την Killa 10 πράματα που αγαπούμεν. Κάμνω την αρκή.

Σε αντίστροφη σειρά, αγαπώ:

10. Την δουλειά μου. Ακόμα τζαι τις ώρες που πρέπει να είμαι ντυμένη φούστα-μπλούζα-τακκούνι τζαι να μαυρολαόννουμαι, ακόμα τζαι τις μέρες που πάει η (απλήρωτη) υπερωρία σύννεφο. Εν τζαι εν άδικα που λαλεί η Killa πως έχω μύτη.

9. Τζείνες τις μέρες που πάω σπίτι αργά τζαι βρίσκω μέσα στο ψυγείο φαϊ που την προηγούμενη μέρα. Τζαι τον φούρνο μικροκυμμάτων που μου κάμνει την ζωή μου πιο εύκολη.

8. Τους τόπους που μπορείς να πάεις τζαι να κάτσεις ντυμένος σαν γύφτος τζαι να μεν κόφτει κανέναν. Ειδικά άμμαν η μπύρα εν κρυά, η συζήτηση θερμή τζαι η μουσική ηλεκτρονική.

7. Τις καθαρές κουβέντες. Τζαι τις διφορούμενες μερικές φορές άμμαν εν η ώρα τους.

6. Την τεχνολογία (πέρα που τον φούρνο μικροκυμμάτων!) Ό,τι έσσιει να κάμει με gadgets τζαι computers. Τα γραφικά, τις φωτογραφικές, τα καλώδια, τα κουμπιά, το διαδύκτιο τζαι την επικοινωνία που προσφέρει. Tα blogs γενικά. Τούντο μπλόγκ συγκεκριμένα. Τζαι εσάς που μας δκιαβάζετε!

5. Τα ταξίδκια τζαι τους περίπατους.

4. Τους φίλους μου. Τζείνους που γνωρίζω χρόνια τζαι ακόμα μαθαίνω τους τζαι τζείνους που γνωρίζω τωρά τζαι εν σάννα τζαι ξέρω τους χρόνια.

3. Την οικογένεια μου τζαι το σόϊ μου (μέσα). Για όσα μου εμάθαν να είμαι τζαι για όσα μου εδείξαν τζαι έν τα κάμνω.

2. Να έχω απεριόριστο ελέυθερο χρόνο

1. Να τον περνώ μαζί της.


'Οποιος θέλει ας μας πει τζαι τα δικά του.. αγαπούμεν να ακούμεν που εσάς!


Με εκτίμηση,

Η Marmite της KillaFlava.


1 comment:

  1. Oso mekame touto to post stin arki na gelaso allo toso me ekame sto telos na nevriaso!
    Prepei na en to 5o 'H 6o comment pou kamno sto sigkekrimeno post edo kai polles meres tzai ekofketoun i sindesi!
    eRpizo na postaristei!!! Amen!

    ReplyDelete